13 Aralık 2012 Perşembe

Bugün Geriye Kalan Hayatın İlk Günü!


Üzerimde bir rahatlık oluştu bile. En azından artık ne yapmayacağımı biliyorum değil mi? Haftada 5 gün çocuğumu ardımda bırakıp tüm günü O’nsuz geçirmeyeceğim kesin.

Artık nasıl bir hayat istediğimi(zi) detaylandırma fazına geçtik.

Böyle bir kararın elbette bir takım sonuçları olacak, iyi ve kötü. Bazı fedakarlıklar gerekecek ve önceliklerin değişmesi hayatı farklı açılardan etkileyecek.

Peki ben şimdi ne biliyorum?

  1. Oğlumun benimle birlikte büyüme süreci benim etki alanımda olan konular nedeniyle sekteye uğramayacak
  2. Hiçbirşey yapmadan uzun süre ev hanımı olmayacağım (pek becerikli olduğum söylenemez bu konuda)
  3. Başkasının bordrosu altında mesai kavramı ile çalışmayacağım
  4. Anneler her dakika yakınımda olmadığından kişisel alanımı koruyabilmek, arada sırada O’nsuz program yapabilmekve evdeki zamanımı O’na adayabilmek için bir yardımcım olacak
  5. Bütün bunları sağlayabilmek ve oğlumun geleceğine yatırım yapabilmek için bir gelir elde edeceğim
  6. Hayat arkadaşımın fikri sponsorluğunu alamadığım hiçbir adım atmayacağım, böyle bir kararın sorumluluğunu paylaşmak bence en önemli parametre
İşte yıllardır tüm donanımıma rağmen cesaret eksikliğinden yola çıkamadığım girişimcilik yolculuğu da bu vesileyle başlar belki kimbilir!

Bir sonraki yazım iş fikirleri üzerine mi olur, yoksa o yolculuk başlamadan biter ve tasarruf tedbirlerini mi tartışırız göreceğiz ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizce?