31 Aralık 2012 Pazartesi

Ne Seneydi Be!


Bitişler, başlangıçlar derken ömrü geri sayıyoruz farkında olmadan..

Ama bazı seneler var ki, ömür içinde ömür gibi geçiyor gerçekten. 2012 onlardan biriydi benim için. Şöyle bi baktım da;

“Bir bedende iki” girdiğim bu seneyi “iki bedende bir” olarak bitiriyorum, geri sayma da olsa, çoook güzeldi :)

Çok büyüdüm, çok değiştim bir senede.. Neler öğrendim?

İçimdeki sevme potansiyelini, bir insanın bir insanı maksimum ne kadar sevebileceğini

Hayatımda nelerin önem sırasının bir daha eskiye dönemeyecek şekilde yer değiştirdiğini

Her hafta dışarı çıkmadan, mutlaka seyahatlere kaçmadan evde de baya baya mutlu zaman geçirilebileceğini

Sandığımdan çok daha güçlü ve cesur olduğumu

Kilo alma verme sınırlarımı :P

Ve daha bir sürü şeyi..

Tüm sıkıntılara rağmen, ömrümün en değerli en güzel hediyesini aldığım ve çok ama çok mutlu geçirdiğim bu seneyi şükürlerle uğurluyorum!

Ve 2013’den ısrarla istiyorum;

Oğlumun ilk doğumgününün süper geçmesini

Yürüme, koşma, kendi kendine yeme, ve bilimum gelişim evrimlerini başarıyla tamamlamamızı

Çalışma/çalışmama her neyse düzenimi oturtmayı ve artık dengeyi bulmayı

Kocamla başbaşa akşam gezmelerine –hiç olmazsa ayda bir- başlamayı

Sene sonuna kadar süt vermeye devam etmeyi

Bi türlü kafamı veremediğim için neredeyse 7 aydır ara verdiğim kitap okumaya geri dönmeyi
....
Ve tabii ki sağlığı, huzuru, aşkı, mutluluğu..
...
Hayallerin de ötesinde bir güzellikte geçsin yeni sene, hepimize yepyeni taptaze sevinçler getirsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizce?